خرید خانه در استانبول

استانبول شهر زیبا و مدرن ترکیه است و از نظر بسیاری این شهر بهترین شهر کشور ترکیه است. آنچه که استانبول را از دیگر شهر های ترکیه متمایز کرده است تلاقی دو قاره اروپا و آسیا در این شهر، احاطه شهر با دریا ها و همینطور بافت تاریخی زیبا است. اگر مقصد شما برای مهاجرت به ترکیه استانبول است شرکت صراف اوغلو میتواند به شما برای خرید خانه در استانبول و همینطور گرفتن اقامت ترکیه کمک زیادی بکند. اگر بدنبال خرید خانه ارزان در استانبول هستید یا میخواهید خانه دست دوم در این شهر بخرید و یا اجاره کنید حتما این مقاله را مطالعه کنید و در انتها با مشاوران صراف اوغلو از پروژه های این شرکت در ترکیه خریداری کنید.ما شما را راهنمایی میکنیم و قیمت خانه در استانبول به پول ایران را بیان میکنیم.

قیمت آپارتمان در استانبول

 

بهترین شهر ترکیه برای خرید ملک

 

استانبول از شهر های توریستی ترکیه است. این شهر نسبت به سایر شهر های ترکیه توسعه بیشتری پیدا کرده است و امکانات رفاهی تفریحی در این شهر بیشتر در دسترس مردم است. همچنین ملکی که در این شهر خریداری میشود در هنگام فروش برای صاحب ملک سود آور است. استانبول شهری است که اغلب کشورهای دنیا مهاجر در این شهر سکونت دارد. بنابراین خریدار ملک در استانبول نه فقط ترک ها بلکه مهاجرین دیگر نیز هستند.

در این شهر موقعیت های شغلی بهتری وجود دارد. سیستم حمل و نقل عمومی توسعه بیشتری یافته است و همینطور مراکز خرید بزرگ، شعب برند های مطرح دنیا و همینطور به دلیل نبود مشکلاتی از قبیل تحریم و مراودات بانکی، آینده شغلی بهتری برای مهاجران ایرانی به این شهر تصور میشود.

 

خرید ملک در استانبول و گرفتن اقامت ترکیه

 

خرید ملک در استانبول و گرفتن اقامت ترکیه

 

یکی از شیوه هایی که ایرانیان میتوانند اقامت کوتاه مدت یکساله ترکیه را دریافت کنند خرید و یا اجاره خانه در ترکیه است؛ همینطور از طریق خرید ملک با قیمتی بیشتر از 400هزار دلار در ترکیه ایرانیان میتوانند شهروندی و اقامت دائم را در این کشور دریافت کنند.

خرید ملک در استانبول برای  گرفتن اقامت ترکیه پیشنهاد صراف اوغلو به هموطنان ایرانی است. چرا که هم زمان دسترسی به امکانات رفاهی در این شهر بیشتر میباشد و هم ارزش ملک شما به مرور زمان کاهش پیدا نخواهد کرد بلکه اگر قصد فروش ملک را داشته باشید میتوانید با سرعت زیادی ملک خودتان را بفروشید.

خرید و فروش ملک در ترکیه مانند ایران بسته به شرایط اقتصادی دوران رونق و رکود میتواند داشته باشد. اما شهر استانبول به دلیل توریستی بودن همواره مورد توجه مهاجران و افراد زیادی برای خرید ملک است. در صورتی که تمایل به فروش فوری ملک خود داشته باشید، شهر استانبول این امکان را دارد.

قیمت آپارتمان نوساز، ویلا و ملک دراستانبول ترکیه کمتر از ایران و بخصوص تهران است. در کنار همه اینها پاسپورت یک کشور مدرن را نیز دریافت میکنید و میتوانید از مزایای افتتاح حساب و مراودات بانکی با کشور های مختلف دنیا بهره مند شوید.

 

بهترین منطقه برای خرید خانه در استانبول

 

اولین چیزی که در هنگام خرید یا اجاره خانه و آپارتمان در استانبول باید در نظر بگیرید منطقه آن ملک است. قیمت ملک رابطه مستقمی با منطقه شهر دارد.

از معیار های مهم قیمت خانه و ملک در استانبول نزدیکی به سیستم حمل و نقل عمومی مثل مترو و متروبوس است. معمولا آپارتمان ها و خانه هایی که به مراکز شهر نزدیک تر باشند قیمت بیشتری دارند.

اگر حوصله تحقیق در مورد هر محله را ندارید، به طور خلاصه میتوانیم به شما بگوییم : استانبول دو بخش آسیایی و اروپایی دارد. قیمت ها در محله اروپایی بیشتر است و بهترین مناطق در اطراف تنگه بسفر است.

حال محله به محله و منطقه به منطقه قیمت ها را مقایسه میکنیم.

 

خرید خانه در بشیکتاش استانبول

 

خرید خانه در بشیکتاش استانبول

 

بشکتاش

 

بشیکتاش منطقه ای بزرگی در استانبول است که خود شامل محله ها و خیابان های زیادی میشود. این منطقه از زمان حکومت عثمانی به این نام معروف شده است. بشیکتاش به معنی سنگ گهواره است و مفهوم این اسم یعنی محلی برای آرام شدن است. به دلیل اینکه بشیکتاش شامل منطقه ای ساحلی میشود که قایق ها در آنجا پهلو میگرفتند به این نام معروف شده است.

منطقه بشیکتاش از شهر از شمال با منطقه ساریر و شیشلی، از جنوب با بی اوغلو و از شرق با تنگه بسفر همسایه است. این منطقه در منقطه اروپایی استانبول قرار گرفته است. در منطقه بشیکتاش بازار سنتی روباز وجود دارد که برای توریست ها بسیار جذاب است. از اسکله این منطقه میتوان سوار کشتی شد.

 

بشیکتاش

 

قیمت خانه در بشیکتاش استانبول

 

بشیکتاش در سال 2022 گرانترین منطقه استانبول معرفی شده است. علت این موضوع نزدیکی به مراکز تفریحی و حمل و نقل و اسکله کشتی هاست. شاید بتوان گفت که قیمت یک آپارتمان کوچک در این منطقه از 2 میلیون لیر آغاز میشود.

 

قیمت آپارتمان در ببک استانبول

 

قیمت آپارتمان در ببک استانبول

 

در پاراگراف بالا اگر دقت کرده باشید در مورد این موضوع صحبت کردیم که منطقه بشیکتاش مجموعه چندین محله اس، یکی از این محله ها، محله ببک است. محله لوکس ببک به خط ساحلی در بشیکتاش میگوند. این منطقه در کنار تنگه بسفر واقع شده است و محل رستوران ها و کافه های ساحلی است. قیمت آپارتمان در ببک استانبول از حدود 2.5 میلیون لیر آغاز شده و بالاتر میرود.

 

ببک

 

قیمت خانه در استانبول به پول ایران

 

اگر بخواهیم قیمت خانه در استانبول را با ایران مقایسه کنیم باید بگوییم که قیمت خانه در شهری مانند استانبول کمتر از شهر تهران است. صاحب خانه شدن در ترکیه آسان تر از خرید خانه در ایران است. قیمت ملک در ایران خیلی بالاست ولی ترکیه به این صورت نیست. در کنار این شما میتوانید اقامت ترکیه را دریافت کنید و از بیمه و خدمات بانکی در این کشوره استفاده کنید.

قیمت آپارتمان و خانه در استانبول به پول ایرانی از چیزی حدود دو تا سه میلیارد تومن آغاز میشود و بیشتر میشود. البته این قیمت به

 

  • محله
  • نوساز یا دست دوم بودن ساختمان
  • متراژ
  • امکانات واحد مسکونی

 

بستگی دارد.

 

خرید آپارتمان در استانبول  با 500 میلیون تومان

با 500 میلیون تومان، می‌ توانید آپارتمانی با مساحت کوچک در استانبول خریداری کنید. هرچند قیمت مسکن در استانبول بسته به منطقه، مکان و امکانات متفاوت است و ممکن است با توجه به شرایط بازار در زمان خرید، قیمت‌ ها متغیر باشند. در هر صورت، با توجه به مبلغ مورد نظرتان، می ‌توانید به دنبال آپارتمان ‌هایی با مساحت کوچک‌تر و در مناطقی با قیمت مناسب ‌تر بگردید.

به عنوان راهنمایی، در برخی از مناطق استانبول می ‌توانید آپارتمان‌ هایی با مساحت حدود 50 تا 70 متر مربع را با این مبلغ پیدا کنید. البته، موقعیت جغرافیایی، نزدیکی به مراکز شهری، امکانات محلی و شرایط ساختمانی می ‌توانند بر قیمت تأثیر بگذارند.

روش های پیدا کردن آپارتمان

برای پیدا کردن آپارتمان ‌های مناسب، می ‌توانید از روش‌ های زیر استفاده کنید.

·        مشاوران ملکی

با استفاده از خدمات مشاوران ملکی محلی که در بازار مسکن استانبول فعالیت می‌کنند، می‌ توانید در بررسی و یافتن آپارتمان‌ های مناسب کمک بگیرید. آن ها می ‌توانند شما را در انتخاب منطقه و یافتن ملکی که با بودجه شما سازگاری دارد، راهنمایی کنند.

·        وبسایت ‌های ملکی

به کمک وبسایت ‌های ملکی معروف و معتبر می ‌توانید ملک‌ های موجود در استانبول را جستجو کنید. این وبسایت‌ ها معمولا اطلاعات جامعی در مورد ملک ‌ها ارائه می ‌دهند، این اطلاعات شامل قیمت، مساحت، موقعیت و تصاویر مربوطه می باشد.

·        گروه ‌های ملکی آنلاین

عضویت در گروه‌ ها و انجمن‌ های ملکی آنلاین می ‌تواند به شما کمک کند تا از تجربه و نظرات دیگران درباره خرید ملک در استانبول استفاده کنید. این گروه‌ ها معمولا توسط افرادی که تجربه خرید و فروش ملک در استانبول را دارند، تشکیل می‌ شوند و می ‌توانید سوالات و مشکلات خود را در اینجا مطرح کنید.

حتماً قبل از خرید ملک، موقعیت، شرایط قانونی، وضعیت ساختمان و مدارک مربوطه را به دقت بررسی کنید و در صورت امکان، مشاور حقوقی و مالی مستقلی را برای همکاری در امور قانونی و مالی مرتبط با خرید ملک استانبول در نظر بگیرید.

 

 

قیمت آپارتمان دست دوم ارزان در استانبول

 

قیمت آپارتمان دست دوم در استانبول

 

همانطور که در ایران متداول است قیمت خرید خانه، ویلا، آپارتمان و در کل املاکی که نوساز هستند بیشتر از ملک دست دوم و اصطلاحا کلید خورده است. به گفته مشاورین املاک آپارتمان دست دوم ارزان در استانبول حدودا 30% پایین تر از قیمت آپارتمان نوساز است. در ملکی که حدود 2  میلیارد تومان قیمت دارد، 30% مبلغ قابل توجهی از قیمت ملک کم میکند یعنی قیمت حدودا 1.5 میلیارد تومان میشود. این مبلغ برای افرادی که بودجه کمتری برای مهاجرت دارند بسیار بصرفه است.

 

قوانین جدید خرید ملک در استانبول در 2023

 

طبق قوانین جدید خرید ملک در استانبول خرید ملک در برخی مناطق استانبول برای گرفتن اقامت مورد قبول قرار نمیگرد. یعنی اگر ملکی در این مناطق خریداری نمایید و با این ملک درخواست اقامت و یا تمدید اقامت بدهید؛ درخواست شما رد ( ریجکت ) خواهد شد. مناطق ممنوعه به شرح زیر است :

 

منطقه فاتیح

 

در منطقه فاتیح، اجاره و خرید خانه برای مهاجران ممنوع شده است. تنها دانشجویان اجازه اقامت در این منطقه را دارند.

 

منطقه اسنیورت

 

این منطقه هم جزو مناطق ممنوعه برای اجاره خانه در استانبول تعیین شده است. اگر در این منطقه خانه ای اجاره کنید نمیتوانید با آن درخواست تمدید یا اخذ اقامت ترکیه را بدهید. فقط با خرید خانه در اسنیورت استانبول میتوانید اقامت ترکیه را اخذ نمایید.

 

استانبول

 

خرید خانه دانشجویی در استانبول

خرید خانه دانشجویی در استانبول یکی از مواردی است که برای دانشجویان می تواند جای سوال داشته باشد. این موضوع از این جهت اهمیت دارد که اولا دانشجویان در کشور ترکیه دارای اقامت کامل نیستند و دوما هزینه های خرید خانه چقدر است که این افراد بتوانند خانه های دانشجویی را در استانبول ترکیه خریداری کنند.

برای خریدن انواع خانه های دانشجویی در ترکیه باید حتما چند شرط و مولفه را داشته باشید که بتوانید خرید خوبی را انجام دهید. اولا آن که باید بودجه لازم برای این کار را فراهم کنید. خریدن خانه در شهری مثل استانبول نیاز به بودجه زیادی دارد و به همین خاطر نیز باید بدانید که اگر می خواهید این کار را انجام دهید، لازم است حتما بودجه کافی را تهیه کنید. مورد بعدی کمک گرفتن از افراد حرفه ای در این زمینه است. افراد حرفه ای که در حوزه مشاور املاک و مهاجرت افراد دیگر و به خصوص دانشجویان فعالیت می کنند، می توانند بهترین خانه ها را با بهترین قیمت ها برای شما پیدا کنند که در این زمینه مشکل خاصی نداشته باشید.

قیمت آپارتمان 40 متری در استانبول

نکته مهمی که در زمان خرید آپارتمان در استانبول باید در نظر بگیرید، این است که قیمت های مربوط به آپارتمان های 40 متری در این شهر چقدر است؟ معمولا آپارتمان های 40 متری در واقع همان سوئیت هایی هستند که می توانید مورد استفاده قرار دهید. این سوئیت ها برای افراد خانواده گزینه مناسبی نیستند، اما می توانند گزینه بسیار مناسبی برای دانشجویان باشند. در نظر داشته باشید که معمولا آپارتمان ها علاوه بر آن که بر اساس متراژی که دارند، قیمت گذاری می شوند، مولفه های تاثیر بخش دیگری نیز دارند.

از جمله مهم ترین مولفه های تاثیر گذار بر روی خرید آپارتمان ها در استانبول، مربوط به محله ای که خانه در آن قرار گرفته است، سال ساخت آپارتمان ها، امکاناتی که آپارتمان مورد نظر ما دارد و... همگی می توانند از جمله مهم ترین مولفه هایی باشند که در این بین تاثیر دارند.

قدمت خانه تاثیری در گرفتن شهروندی ندارد، تنها قیمت ملک باید بیشتر از 400هزار دلار باشد.


نظرات

  • نظری ثبت نشده است.

ثبت نظر

جدید ترین املاک

مشاوره رایگاه برای مهاجرت و خرید ملک

درمورد خرید ملک،خودرو،سرمایه گزاری و یا مهاجرت به ترکیه سوالی دارید؟

Call Watsapp instagram