اجاره خانه و آپارتمان در استانبول سال 2023

اجاره خانه و آپارتمان در استانبول سال 2023

ترکیه یکی از کشور های زیبا و جذاب می ‌باشد که توسط خطوط ساحلی احاطه شده است. همچنین دارای بافت تاریخی و جاذبه‌ های طبیعی دیگری نیز می باشد. به همین دلیل درخواست اجاره خانه در این کشور و به ویژه استانبول روز به روز در حال افزایش است. اما اجاره ملک در این شهر قوانین خاص خود را دارد و همچنین بهتر است افراد پیش از مهاجرت به این شهر با قیمت های اجاره خانه و آپارتمان در آن آشنا باشند. با صراف اوغلو همراه باشید تا در این مطلب نکات مهم در رابطه با اجاره خانه در استانبول را به طور کامل با یک دیگر بررسی کنیم. 

 

  شما میتوانید برای اجاره آپارتمان در استانبول با مشاوران صراف اوغلو تماس بگیرید تا بهترین راهنمایی را بکنند. به واتساپ یا تلگرام این شماره پیام دهید : ۰۵۵۲۲۷۷۸۸۹۹  

 

اجاره خانه ارزان در استانبول

 

 

 

اجاره خانه در استانبول

یکی از مهمترین نکاتی که در سفر به شهر استانبول و مهاجرت به آن باید در نظر بگیرید این است که هزینه اجاره خانه در این شهر نسبت به دیگر شهرهای ترکیه کمی بالاتر است. قوانین اجاره خانه در این شهر نسبت به ایران تفاوت هایی دارد. برای مثال در استانبول امکان رهن کامل یک خانه وجود ندارد و شما حتماً باید مبلغی را به عنوان اجاره به صورت ماهانه پرداخت کنید. همچنین بر خلاف ایران نیازی به پرداخت مبلغ هنگفتی به عنوان پول پیش خانه نیست. یکی دیگر از مهم ترین تفاوت ها نیز این موضوع می باشد که برخلاف ایران کرایه هر ماه باید ابتدای ماه پرداخت شود.

اما اگر بخواهیم اجاره خانه در استانبول از نظر هزینه و قیمت بررسی کنیم باید این موضوع را در نظر بگیریم که استانبول دارای مناطق بسیار زیادی است که هزینه اجاره در این مناطق با یکدیگر تفاوت دارند. همچنین عوامل دیگری مانند امکانات رفاهی، متراژ خانه و... می توانند در هزینه نهایی اجاره تاثیر گذار باشند. اما اگر بخواهیم محدوده قیمت را بیان کنیم این هزینه بین پنج هزار تا ۳۵ هزار لیر متفاوت می باشد. البته در برخی مواقع با توجه به امکانات خانه قیمت می تواند بالاتر هم باشد.

 

0 تا 100 اجاره خانه در استانبول در سال 2023

 

اجاره آپارتمان در استانبول

از جمله محبوب ترین مناطق برای اجاره آپارتمان در استانبول می توان به بشیکتاش، ساریر، شیشلی و ایوپ اشاره کرد. آپارتمان ها در این شهر هم به صورت مبله و هم بدون وسایل به اجاره داده می شود و افرادی که قصد دارند به طور موقت در این شهر سکونت داشته باشند می ‌توانند به جای هتل از آپارتمان های مبله استفاده کنند. برای اجاره خانه در استانبول باید میان مالک و مستاجر برای پرداخت هزینه ماهانه توافق صورت بگیرد. توجه داشته باشید که برای اجاره این آپارتمان ها در برخی موارد نیاز به پرداخت ودیعه می باشد که مقدار آن نیز بستگی به توافق طرفین دارد.

اما اگر بخواهیم به طور کلی محدوده قیمت اجاره آپارتمان در استانبول را بیان کنیم این هزینه بین ۲۰ هزار تا ۴۰ هزار لیر متغیر است. عواملی مانند موقعیت مکانی، اندازه و متراژ، امکانات رفاهی موجود در آپارتمان، مبله بودن و... می ‌توانند هزینه اجاره را تعیین کنند.

 

تجاره آپارتمان در استانبول

 

سایت اجاره خانه در استانبول

بسیاری از افراد می خواهند پیش از رسیدن به کشور ترکیه جست و جوی خود را برای یافتن خانه مناسب آغاز کنند، در چنین شرایطی استفاده از اینترنت و سایت های مربوطه بهترین گزینه می باشد. وبسایت های sahibinden.com و hurriyetemlak.com دو تا از بهترین و معتبرترین وب سایت ها برای رهن و اجاره خانه در استانبول می باشند. با ورود به این دو وبسایت مشاهده خواهید کرد که تعداد زیادی آگهی برای اجاره ماهانه و یا سالانه خانه وجود دارد. البته ما به شما توصیه می کنیم که به صورت حضوری به دفاتر املاک مراجعه کنید تا در محله مورد نظر خود خانه ها را از نزدیک ببینید. زیرا ممکن است در وبسایت ها اطلاعات و عکس های دقیقی از خانه وجود نداشته باشد و در انتخاب خانه با امکانات و قیمت مدنظر خود دچار سردرگمی شوید.

البته با افزایش تقاضای اجاره خانه توسط مهاجرین برخی از مالکین و مشاوران املاک قوانینی سختگیرانه تر مانند پرداخت یک جای اجاره بها ایجاد کرده اند. این شرط قانونی نیست و هیچ یک از مستاجرین ملزم به پرداخت یک جای اجاره بها نیستند مگر با توافق طرفین. که در صورت پرداخت یکجا نیز باید از کل مبلغ اجاره بها ده درصد کم شود. بنابراین در انتخاب مشاور املاک نیز باید دقت کافی داشته باشید تا قصد کلاهبرداری نداشته باشد.

 

0 تا 100 اجاره خانه در استانبول در سال 2023

 

اجاره خانه در استانبول برای یک ماه

اجاره خانه در استانبول هم می تواند سالانه و هم کوتاه مدت باشد. با توجه به توریستی بودن این شهر افراد بسیاری قصد اجاره خانه به مدت یک ماه در آن را دارند. یعنی به جای سکونت در هتل به مدت یک ماه یک خانه اجاره می کنند. با توجه به هزینه های بالای هتل ها مسافران اجاره خانه ها و آپارتمان های مبله را با قیمت پایین تر ترجیح می دهند. همچنین علاوه بر اجاره ماهانه امکان اجاره خانه و آپارتمان به صورت روزانه نیز در این شهر وجود دارد. اغلب این خانه ها و آپارتمان ها در مناطق توریستی مانند میدان تکسیم، منطقه شیشلی و... غیره می باشد. البته در مناطق دیگر نیز می ‌توانید اقدام به اجاره روزانه خانه بکنید اما تعداد آن ها نسبت به مناطق توریستی کمتر است.

 

0 تا 100 اجاره خانه در استانبول در سال 2023

 

اجاره خانه در استانبول رو به دریا

وجود دریا در استانبول سبب شده است که این شهر از موقعیت آب و هوایی و جاذبه گردشگری بسیار خوبی برخوردار باشد. به ویژه در قسمت اروپایی این شهر سواحل بسیاری وجود دارد و در آن خانه‌ های زیادی رو به دریا ساخته شده است. اغلب خانه هایی که در نزدیکی دریا ساخته شده اند هم از جذابیت و زیبایی بسیار بالایی برخوردار هستند و هم به مکان های عمومی مانند بیمارستان ها، رستوران ها و... دسترسی آسان و سریع دارند.

البته وجود این امکانات سبب شده است که قیمت اجاره خانه در استانبول رو به دریا نسبت به دیگر خانه ها بالاتر باشد. از جمله محله های روبه دریای استانبول می توان به باکرکوی، سلطان احمد و کاراکوی اشاره کرد. سکونت در این خانه ها علاوه بر دسترسی به اماکن عمومی و زیبایی منحصر به فرد دارای مزایای دیگری مانند بالا بودن امنیت، قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی مناسب، آرامش در خانه، برخورداری از آب و هوای خوب و... را دارد.

 

 

اجاره آپارتمان ارزان در استانبول برای یک ماه

اغلب افرادی که برای تفریح و مسافرت به استانبول سفر می کنند به دنبال اجاره خانه و آپارتمان های ارزان به مدت یک ماه هستند. با توجه به اینکه استانبول دارای مناطق مختلفی است که قیمت اجاره آپارتمان در آن ها با یکدیگر متفاوت است بنابراین ابتدا باید به دنبال مناطق ارزان قیمت بگردید. در حالت کلی هر چقدر که به غرب استانبول نزدیک تر شوید قیمت اجاره در این مناطق کمتر می شود. از جمله مناطق می توان به اسنیورت، بیلیکدوزو، بویوک چکمجه و... اشاره کرد.

یکی از بهترین مناطق پیشنهادی ما به شما برای اجاره ماهانه آپارتمان ارزان قیمت بیلیک دوزو است. زیرا این منطقه علاوه بر قیمت اجاره ارزان و اقتصادی به فرودگاه های استانبول بسیار نزدیک بوده و همچنین دسترسی مناسبی به مترو بوس ها دارد. اغلب آپارتمان های اجاره داده شده در این منطقه مبله می باشند بنابراین مسافران می توانند در این آپارتمان ها به خوبی استراحت کرده و حتی در صورت نیاز برای خود آشپزی نیز بکنند.

 

یکی از شیوه های اخذ اقامت ترکیه ، خرید ملک در این کشور است. مقصد بسیاری از مهاجران استانبول میباشد. شما میتوانید برای خرید ملک در استانبول و اخذ اقامت ترکیه از این طریق با مشاوران صراف اوغلو صحبت بکنید.

 

اجاره روزانه خانه در استانبول


بعضی شرایط ایجاب میکند که چند روزی در استانبول بمانید، از طرفی مدت زمان اقامت نامشخص است. در این زمان نیاز خواهید داشت که آپارتمان یا خانه ای را به صورت روزانه اجاره کنید و در صورت نیاز مدت زمان اقامت را به صورت روزانه افزایش دهید. اجاره روزانه آپارتمان در استانبول را میتوانید از طریق شرکت صراف اوغلو انجام دهید. 
این نکته را در نظر بگیرید که ممکن است اجاره روزانه آپارتمان از اقامت در هتل هزینه ای به مراتب بیشتر داشته باشد.

 

اجاره روزانه آپارتمان در استانبول

 

اجاره هفتگی آپارتمان در استانبول


برخی ترجیح میهند برای اجاره خانه قرارداد هفتگی ببندند، شرکت صراف اوغلو این امکان را فراهم کرده است تا برای متقاضیان این شیوه به صورت هفتگی آپارتمان اجاره دهد. شما میتوانید برای اجاره هفتگی آپارتمان در هر منطقه از استانبول با شماره های ما تماس بگیرید.

 

در این مطلب سعی کردیم شما را با هزینه ها و شرایط اجاره خانه در استانبول آشنا کنیم تا یک سفر امن و آسوده به این شهر داشته باشید. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره در این زمینه می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

نظرات

  • نظری ثبت نشده است.

ثبت نظر

جدید ترین املاک

مشاوره رایگاه برای مهاجرت و خرید ملک

درمورد خرید ملک،خودرو،سرمایه گزاری و یا مهاجرت به ترکیه سوالی دارید؟

Call Watsapp instagram