خرید ملک در ازمیر ترکیه

خرید ملک در ازمیر ترکیه

 

 

همه ما وقتی نام کشور ترکیه را میشنویم، چند شهر در این کشور به ذهن ما می آید. استانبول، آنکارا و آنتالیا شهرهای بسیار معروف ترکیه در بین ما ایرانی ها هستند. همانطور که ایران شهرهای بزرگ و زیبایی مانند تبریز، کرمانشاه و کاشان دارد؛ ترکیه هم علاوه بر این سه شهر، شهر هایی مانند ازمیر و آلانیا دارد. ازمیر از شهر های زیبا و توریستی ترکیه است که نسبت به استانبول ارزان تر نیز میباشد. اگر قصد مهاجرت به ترکیه و گرفتن اقامت این کشور را دارید، میتوانید به ازمیر هم فکر کنید. در ترکیه فرقی نمیکند در کدام شهر خانه میخرید یا اجاره میکنید با هر خانه ای میتوانید برای دریافت اقامت کوتاه مدت ترکیه اقدام نمایید. با شرکت بازرگانی و مهاجرتی صراف اوغلو همراه باشید تا هر آنچه برای شناخت ازمیر و خرید ملک در ازمیر نیاز دارید را بیان کنیم.

 

همچنین میتوانید برای اطلاع از قیمت آپارتمان دست دوم ارزان در استانبول با شرکت صراف اوغلو تماس بگیرید.

 

ازمیر کجاست ؟

ازمیر نام شهری است که مرکز استان ازمیر میباشد. استان ازمیر در غرب ترکیه واقع شده است. شهر ازمیر که مرکز این استان است ( مانند شهر اصفهان که مرکز استان اصفهان است ) به دلیل واقع شدن در کنار ساحل و همینطور وجود آثار تاریخی جذاب در این شهر، توریست های زیادی را جذب میکند. همچنین همه ساله در این شهر همایش ها، کنگره ها و نمایشگاه های صنعتی زیادی برگزار میشود.

شهر ازمیر هم یکی از شهرهای مناسب ترکیه برای زندگی و مهاجرت است.

 

ازمیر ترکیه روی نقشه

برای اینکه دقیقا بدانید ازمیر کجاست و فاصله این شهر از استانبول، آنکارا و ایران چقدر است نقشه زیر را نگاه کنید.

 

ازمیر ترکیه روی نقشه

 

جاهای دیدنی ازمیر و مراکز خرید ازمیر

همانطور که گفتیم ازمیر یکی از شهرهای توریستی ترکیه است که در کنار زیبایی های طبیعی، آثار باستانی جذابی نیز دارد.

 

هیراپولیس

هیرا پولیس یکی از آثار باستانی جذابی است که در ازمیر وجود دارد. این مکان مجموعه از ستون های سنگی بزرگ و در فاصله کمی از ستون ها یک آمفی تئاتر ساخته رومیان باستان وجود دارد. مردم به این مکان " پاموکاله " هم میگویند. در این منطقه باستانی، چشمه های آب گرم مصنوعی هم وجود دارد که دیدن آن خالی از لطف نیست.

 

شهر افه سوس

این شهر هم از بقایای رومیامیان باستان است و معبد آرتمیس در این شهر قرار دارد. خانه مریم مقدس، غار اصحاب کهف و ... در این شهر باستانی قرار دارد.

 

برخی دیگر از جاهای دیدنی ازمیر عبارتند از :

 

  • برج ساعت ازمیر
  • آسانسور باستانی ازمیر
  • مسجد حصار
  • موزه آگورا
  • سواحل زیبای ازمیر

 

مراکز خرید ازمیر

 

  • مرکز خرید آگورا
  • اوت لت سلوی
  • بازار کمرلاتی
  • مرکز خرید آسمان کاتی

 

چشمه ازمیر

چشمه منطقه ای از ازمیر است که 10 دقیقه از مرکز شهر فاصله دارد. " چشمه " به خاطر ساحل زیبایی که دارد معروف شده است. این منطقه ساحل بسیار زیبایی دارد. ساحل ماسه ای سفید رنگ، دریای آبی با آبی شفاف و آب و هوای مدیترانه ای فوق العاده. همچنین در کنار زیبایی، تفریحات آبی زیادی هم برای توریست ها تعبیه شده است که سفر به این منطقه را ضروری میکند. تفریحاتی مانند قایق رانی،موج سواری، گشت با کشتی کروز، غواصی و ... در چشمه ازمیر انجام میشود.

از تمامی ویژگی های ازمیر گفتیم. اما سوال این است که آیا ازمیر شهر مناسبی برای زندگی است؟ هزینه های زندگی در این شهر چقدر است؟ خرید ملک در ازمیر ترکیه به چه صورت و آیا از طریق خرید خانه در ازمیر میتوان برای اخذ اقامت ترکیه اقدام کرد؟

جواب تمامی این سوالات را در ادامه خواهید خواند.

 

چشمه ازمیر

 

قیمت خرید خانه در ازمیر ترکیه

خانه در ازمیر نسبت به استانبول ارزان تر است. همچنین این شهر مانند استانبول پرجمعیت و بزرگ نیست. اما باید بدانید که بعد از آنکارا، ازمیر با 4 میلیون جمعیت سومین شهر پر جمعیت ترکیه است. قیمت خانه در این شهر نسبت به تهرن ارزان تر است و شما با یک مبلغ نه چندان هنگفت میتوانید صاحب یک خانه در این شهر شوید.

قیمت خرید خانه در ازمیر ترکیه از حدود 700000 لیر آغاز میشود و به طور معمول قیمت آپارتمان های دو خوابه معمولی در مناطق متوسط از 2.5 میلیون لیر آغاز میشود.

 

خرید خانه مبله در ازمیر

خانه های مبله در ازمیر هم برای اجاره و هم برای خرید وجود دارند. این خانه همه امکانات برای زندگی را دارا هستند. به طور معمول این خانه ها قیمتی بالاتر از قیمت آپارتمان های معمولی دارند. تجربه ما از خانه های مبله این است که بهتر است خودتان به بازدید ملک بروید و به حرف های مشاور املاک یا فروشنده چندان اعتماد نکنید. بهتر است خودتا از نزدیک کیفیت لوازم خانه را بررسی کنید و بابت وسایل و ابزار بی کیفیت  یا کهنه مبلغی نپردازید.

 

خرید خانه مبله در ازمیر

 

مشاور املاک ایرانی در ازمیر

برای خرید خانه در ازمیر حتما از یک مشاور املاک ایرانی و مورد اعتماد مشاوره بگیرید. ازمیر بر خلاف استانبول ایرانی های زیادی ندارد، از طرفی اطلاعات زیادی در مورد محله ها و منطقه های این شهر برای خارجی ها وجود ندارد. درنتیجه یک فرد معتمد که در ازمیر حضور داشته باشد و شما را راهنمایی کند ضروری است.

شما میتوانید از مشاوران صراف اوغلو در این زمینه کمک بگیرید.

 

خرید خانه ارزان در ازمیر

بالا گفتیم که قیمت ملک در ازمیر از حدود 700000 لیر شروع میشود. اما در صورتی که بدنبال یک ملک نوساز که در مرکز شهر است نباشید میتوانید با قیمت کمتری هم صاحب خانه شوید. قیمت خانه های

 

  • دست دوم
  • متراژ پایین
  • دور از منطقه مرکزی شهر

 

بسیار کمتر است. حدودا با 300000 لیر میتوان این گونه خانه ای خرید. خرید خانه ارزان در ازمیر کار دشواری نیست اما باید دقت کنید که خانه در رهن بانک نباشد یا اینکه بدهی نداشته باشد. در کل دقت کنید که سرتان کلاه نرود.

 

خرید خانه ارزان در ازمیر

 

اجاره آپارتمان در ازمیر

اجاره آپارتمان در ازمیر می تواند برای افرادی که از طریق روش های مختلف به این کشور سفر کرده اند و حالا قصد اقامت کردن در این کشور و این استان را دارند، اهمیت زیادی داشته باشد. معمولا برای آن که بتوانید آپارتمان مناسبی را در این کشور اجاره کنید، لازم است حتما با مشاوران املاک مناسبی که در این حوزه مشغول به کار هستند، ارتباط داشته باشید و از طریق آن ها یک آپارتمان مناسب را پیدا کنید که بتوانید اجاره آن را بدهید.

برای اجاره کردن آپارتمان در ازمیر باید حتما به این موضوع توجه کنید که چگونه می توانید بهترین قیمت های آپارتمان ها را با بهترین خانه ها متناسب کنید و سپس با توجه به همین موضوع، یک آپارتمان مناسب را خریداری کنید.

 

قیمت اجاره خانه در ازمیر ترکیه

یک نکته بسیار مهم : اگر برای گرفتن اقامت، بدنبال اجاره خانه در ازمیر ترکیه هستید، ترکیه از طریق اجاره خانه در ازمیر اقامت نمیدهد و درخواست های اقامت از این طریق رد میشوند. قیمت های مختلفی برای اجاره خانه در شهر ازمیر وجود دارد. معمولا این قیمت های مختلف به شکلی هستند که شما به طور کلی نمی توانید یک قیمت واحد را برای آن ها در نظر بگیرید. به همین دلیل نیز بهتر است به این مسئله توجه داشته باشید که چگونه قیمت های مربوط به خانه ها را باید پیدا کنید. در نظر داشته باشید که بهترین قیمت ها برای خانه ها در ازمیر می توانند با توجه به مولفه های متفاوتی همچون مکان خانه، مساحت و ابعاد خانه، محله مورد نظر در شهر ازمیر و... تعیین شوند. معمولا برای آن که بتوانیم خانه های مناسب و راحتی را با توجه به پولی که در اختیار داریم پیدا کنیم، باید به سراغ مشاورین املاکی برویم که در این حوزه مشغول به کار هستند.

 

اجاره خانه در ازمیر

 

خرید خانه دست دوم در ازمیر

مورد بعدی در خصوص خریدن انواع خانه های دست دوم در ازمیر است. خانه های دست دوم به خانه هایی گفته می شود که پیش از شما فرد و یا افراد دیگری در آن سکونت کرده اند. این موضوع سبب می شود تا قیمت خانه ها کمتر از مقداری شود که قبلا بوده است. برای آن که خانه های دست دوم را بتوانید خریداری کنید، باید حتما با مشاوران املاک و یا وکلای حقوقی و مهاجرتی که در این زمینه فعالیت می کنند، صحبت کنید تا بهترین خانه ها را با بهترین کیفیت ها بتوانید پیدا کنید. معمولا در هر محله ای نمی توانید خانه های دست دوم خوبی را پیدا کنید، بنابراین فراموش نکنید که در کدام خانه ها و در کدام محله ها می توانید خانه بخرید.

 

قیمت خانه در ازمیر به پول ایران

قیمت خانه در ازمیر به پول ایران در تاریخ 10.5 و با لیر 2هزار تومانی از حدود 600 میلون تومان آغاز میشود و بیشتر میشود.این قیمت کف قیمتی برای خرید خانه در حومه ازمیر و یک ساختمان دست دوم است.

 

خرید خانه در ازمیر و گرفتن اقامت ترکیه

گرفتن اقامت ترکیه از طریق هر شهری ممکن است اما قوانین اقامت در هر شهر ترکیه با شهر دیگه متفاوت است. برای گرفتن اقامت شما باید حداقل مبلغی که برای خرید ملک در ازمیر تعیین شده است را بدانید و ملکی با ارزش بالاتر را بخرید تا درخواست شما برای اقامت رد نشود.

 

خرید خانه در ازمیر و گرفتن اقامت

 

قیمت آپارتمان در ازمیر 2023

قیمت های مربوط به آپارتمان ها در شهر ازمیر در سال 2023 با سال های گذشته دارای تفاوت های زیادی شده است. شهر ازمیر یکی از شهرهایی است که قیمت خانه ها در آن به نسبت امکاناتی که ارائه می کند، بیشتر است و معمولا کسانی که به این شهر مهاجرت می کنند از بابت این موضوع در عذاب و ناراحتی هستند.

 در نظر داشته باشید که قیمت آپارتمان ها در شهر ازمیر با توجه به مولفه های مختلفی می تواند تعیین شود. مساحت خانه ها، سال ساخت خانه ها، مکان قرار گیری خانه، امکانات رفاهی که در داخل و خارج از خانه وجود دارد، دسترسی به نقاط مختلف شهری و... همگی می توانند قیمت آپارتمان در ازمیر را تعیین کنند. برای آن که به شکل بهتر و مناسب تری بتوانید قیمت های مربوط به آپارتمان ها در ازمیر را درک کنید، سعی کنید به این نکته توجه داشته باشید که پرسیدن قیمت از سایت های املاک می تواند ساده تر باشد و کمک های بیشتری را نیز به شما ارائه کند.

 

سایت خانه در ازمیر

اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی باشید که به دنبال خرید خانه در شهر ازمیر هستید، باید حتما به چند نکته مهم توجه کنید. در شهر ازمیر معمولا خانه های مختلفی وجود دارند که هر کدام از آن ها نیز دارای یک سری از شرایط و ویژگی ها هستند. برای آن که خانه های موجود در شهر ازمیر را بتوانید به شکل مناسب تری بررسی کنید، حتما باید از سایت های خانه در ازمیر استفاده کنید. در این سایت ها معمولا خانه های مختلف را با توجه ویژگی ها و امکاناتی که دارند می توانید ببینید و به شکل بهتری انتخاب خودتان را داشته باشید.

در نظر داشته باشید که از هر سایتی نمی توانید خانه خود را بخرید. در حقیقت اعتماد کردن به وب سایت ها و سایت های املاک در ازمیر تقریبا کار مشکلی است. به همین دلیل نیز باید حتما در ابتدا سایت های مناسب را پیدا کرده و سپس اقدام به خرید خانه کنید.

 

خرید آپارتمان دست دوم در ازمیر

آپارتمان دست دوم به آپارتمان هایی گفته می شود که کلید اول نبوده و به اصطلاح پیش از شما فرد دیگری در آن خانه سکونت داشته است. خرید یک آپارتمان دست دوم در ازمیر می ‌تواند بستگی به عوامل مختلفی داشته باشد. این عوامل می توانند شامل موقعیت جغرافیایی، اندازه و ویژگی ‌های پارتمان، سال ساخت، شرایط بازار ملکی و سایر عوامل اقتصادی باشند.

برای اطلاعات دقیق‌ تر و بروزتر در مورد قیمت‌ ها، شما می ‌توانید به سایت‌ های املاک معروف مراجعه کنید. در این سایت‌ ها می ‌توانید اطلاعات مربوط به آپارتمان‌ های موجود در ازمیر را ببینید و با مشاوران املاک صحبت کنید تا دقیق‌ ترین قیمت‌ ها و شرایط را بدست آورید. همچنین، مراجعه به دفاتر املاک محلی نیز می‌ تواند به شما کمک کند تا اطلاعات بیشتری در مورد بازار ملکی ازمیر کسب کنید.

زمانی که قصد خرید آپارتمان های دست دوم در شهر ازمیر را دارید، حتما به وکلای قانونی که در این زمینه در حال فعالیت هستند مراجعه کنید. این کار سبب می شود تا از بابت خانه و یا همان آپارتمانی که خریداری می کنید، کاملا مطمئن باشید.

 

قیمت خانه روستایی در ازمیر

خانه های روستایی نیز یکی دیگر از انواع خانه هایی هستند که می توانید در ازمیر تهیه کنید. خرید این خانه ها هم برای زندگی شما و هم برای سرمایه گذاری کردن گزینه مناسبی هستند. اما یک نکته مهم را در نظر داشته باشید. خرید خانه های روستایی نیز همچون خرید آپارتمان ها در ترکیه باید حتما تحت نظر قوانین موجود در این زمینه انجام شوند. معمولا خانه های روستایی قیمت های مناسب تری را نسبت به خانه های آپارتمانی دارند و همین مسئله این خانه ها را تبدیل به گزینه های بهتری می کند.

برای خرید خانه های روستایی در ازمیر حتما سعی کنید تا از طریق وکلای قانونی این کار را انجام دهید. در صورتی که باز هم قصد دارید تا خودتان اقدام به خرید کنید، حتما مطمئن شوید که قبل از شما یک فرد خارجی و مهاجر به ترکیه این خانه را خریداری کرده است و در آن خانه سکونت نیز داشته است. این موضوع می تواند احتمال کلاهبرداری هایی که در خصوص خانه های روستایی وجود دارد را بسیار کاهش دهد.

اگر خانه روستایی با قیمت مناسبی پیدا کردید و نیاز داشتید تا از این طریق اقامت ترکیه را بگیرید، حتما خانه ای را انتخاب کنید که امکان سکونت کردن در آن را نیز داشته باشید.

 

اوت لت های ازمیر

اوت لت ها به مراکزی همچون پاساژهای خرید گفته می شود که در شهرهای مختلف ترکیه بنا شده اند. این مراکز و پاساژها همگی دارای چندین ویژگی منحصر به فرد هستند که سبب متمایز شدن آن ها با دیگر پاساژها و مراکز خرید می شود. به همین خاطر نیز حتما باید در نظر داشته باشید که اگر به دنبال پیدا کردن این مراکز خرید هستید، در کدام قسمت های ازمیر باید به دنبال آن ها بگردید. بهترین اوت لت های ازمیر شامل فروم برنوا، اژه پارک، آگورا، اوپتیموم و... می باشد.

خیر با قوانین جدید درخواست اقامت های جدید که از طریق اجاره خانه در ازمیر ثبت میشود،رد میشوند

ملک در ازمیر ارزان تر است اما برای اخذ اقامت باید ملکی با ارزش تعیین شده در قوانین ترکیه خریداری نمایید

نظرات

  • میثم
    1401/11/04

    بهترین محله ازمیر برای زندگی کجاست؟


ثبت نظر

جدید ترین املاک

مشاوره رایگاه برای مهاجرت و خرید ملک

درمورد خرید ملک،خودرو،سرمایه گزاری و یا مهاجرت به ترکیه سوالی دارید؟

Call Watsapp instagram